ترافیک
۱ مطلب
-
اجتماعی
افغانی ساکن تهران به ایرانی ساکن شهرستان برتری دارد؟«خوبه بری شمال راهت ندن؟ یا جریمهت کنن؟ بری جنوب راهت ندن خوبه؟ یا شیراز، اصفهان، مشهد.» دیروز بین رانندههای اسنپ هم بر سر برنامه جدید شهرداری برای رانندههای پلاک غیرتهران بحث بود. این را یکی از آنها میگفت و دیگری جواب میداد: «شما اونقدر زیاد هستین که ما تهرانیا شدیم مهمان، شما شدین میزبان.» […]